Vertrek uit Athene - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Vertrek uit Athene - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Vertrek uit Athene

Blijf op de hoogte en volg Theseus

27 Januari 2016 | Griekenland, Kreta

Mijn vader Aigeus liet mij wat beloven net voordat de zeilboten naar Kreta zouden vertrekken. Hij zei: "Als het je lukt de Minotaurus te doden, vervang dan, als je de haven van Athene nadert, de zwarte zeilen van het schip door witte. Dan kan ik direct zien, of je drieste plan is geslaagd." Ik was dus van plan naar Kreta te gaan om de Minotaurus te doden, die al twee keer eerder veertien Atheense kinderen had opgegeten. Vandaag stond ik samen met 7 meisjes en 6 andere jongens in de haven van Athene. Nadat iedereen afscheid had genomen, gingen we op de zeilboten op weg naar het eiland Kreta.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Ik ben de zoon van de koning van Athene, Aigeus. Mijn moeder is Aethra.

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 566
Totaal aantal bezoekers 1701

Voorgaande reizen:

01 Januari 2016 - 22 Januari 2016

Kreta

Landen bezocht: