Verblijf op Naxos - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Verblijf op Naxos - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Verblijf op Naxos

Blijf op de hoogte en volg Theseus

09 Februari 2016 | Griekenland, Kreta

Ik kwam samen met Ariadne en de kinderen op Naxos aan. Naxos is een eiland in de buurt van Kreta. We waren allemaal heel moe en vielen meteen in slaap op het strand. Toen ik sliep heeft Dionysos Ariadne meegenomen. Naxos is namelijk een eiland van Dionysos, de god van de wijn. Toen ik wakker werd, merkte ik op dat Ariadne verdwenen was en was ik erg verdrietig. Ik heb haar de hele ochtend gezocht terwijl ik haar naam keer op keer riep. Op een gegeven moment hoorde ik de stem van Dionysos. Hij zei dat hij Ariadne had meegenomen, omdat hij met haar wilde trouwen. Dionysos was natuurlijk veel machtiger dan ik en ik begreep dat ik geen schijn van kans maakte. Dus ik gaf het maar op en besloot om met de kinderen terug naar Athene te gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Ik ben de zoon van de koning van Athene, Aigeus. Mijn moeder is Aethra.

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 1695

Voorgaande reizen:

01 Januari 2016 - 22 Januari 2016

Kreta

Landen bezocht: