Zeereis richting Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Zeereis richting Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Zeereis richting Kreta

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

29 Januari 2016 | Griekenland, Kreta

Ik ging samen met de andere kinderen de zee op in onze zeilboten. De andere kinderen zeiden weinig. Ze waren waarschijnlijk erg bang voor wat hen te wachten stond op Kreta. Maar daarom ben ik meegegaan. Ik ga proberen de Minotaurus te doden. De reis duurde lang en de kinderen werden elke dag angstiger, maar uiteindelijk kwam Kreta in zicht. Menelaos verwelkomde ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Ik ben de zoon van de koning van Athene, Aigeus. Mijn moeder is Aethra.

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 1694

Voorgaande reizen:

01 Januari 2016 - 22 Januari 2016

Kreta

Landen bezocht: